חיפוי קיר זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח: הדור החדש של חיפויי קירות

הכירו את הטרנד החדש שיחליף את האריחים הבנאליים במטבח – מה היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח ואיך אפשר לתת לו טאץ' אישי משלכם?

היום, כשהמטבח הינו מהחדרים החשובים בבית, לעתים אף חלל פתוח במרכז הבית עם נוף לסלון, חשיבות עיצובו גדולה במיוחד.

כחלק מהחידושים בעיצוב המטבח, החלה בשנים האחרונות תנועה מחיפויי האריחים המוכרים בחרסינה וקרמיקה אל חיפוי קיר חדש, נקי ומעניין: חיפוי קיר זכוכית למטבח.

בדומה לחדר הרחצה, גם קירות חדר המטבח זקוקים להגנה מיוחדת מפני הרטיבות והאדים שהינם חלק מהפעילות השגרתית בו.

בעבר חרסינות רבועות מילאו את התפקיד, אחריהן נכנסו למטבח הישראלי אריחי קרמיקה ובריקים, ועתה מגיעה הזכוכית.

דווקא חומר עתיק יומין זה מצליח לספק מראה חדש, נקי, חדיש ואלגנטי, ואף ורסטילי בזכות מגוון אפשרויות לבחירת צבעים ודוגמאות ואפילו הדפסה אישית.

חיפוי זכוכית למטבח
חיפוי זכוכית למטבח

יתרונותיו של חיפוי זכוכית למטבח:

  • קל לניקוי ולתחזוקה: קיר חיפוי זכוכית למטבח הינו נטול חריצים ורווחים, בניגוד לאריחי החיפוי של פעם, ומורכב מחתיכה אחת שלמה הנחתכת במדויק למידות הדרושות לכם. לכן קל מתמיד לשמור על הקיר נקי: פשוט להעביר מטלית לחה, והעבודה נשלמה – החיפוי נקי מכל בדל שמן, טיפות רוטב שנתזו, משקעי אדי בישול וכו'.
  • עמידות וחוסן לטווח ארוך: בדומה לייצור מקלחונים, גם הזכוכית המשמשת עבור חיפוי זכוכית למטבח אינה שברירית אלא מחוסמת – היא מיוצרת בתהליך מיוחד המקנה לה חוזק, חוסן, בטיחות ועמידות הן בפני שבירה והן בפני טמפרטורות גבוהות, כדי שתוכלו ליהנות ממנה כחיפוי קיר במטבח ללא חשש.
  • מראה נקי ואלגנטי: הלוק של חיפוי זכוכית למטבח הבנוי כיחידה אחת מביא אל החלל מראה חלק, יפה, מינימליסטי ונקי, שאותו גם תוכלו לגוון בעזרת בחירה בכל דגם וצבע שתרצו.
  • עיצוב שבו כל האפשרויות פתוחות: רוצים קיר זכוכית למטבח בצבע אדום עז או תכלת מרגיע?
    מעדיפים חיפוי זכוכית חלק וניטראלי או דווקא דוגמא גיאומטרית רבת נוכחות? אולי אתם בכלל רוצים שעל החיפוי תוטבע תמונת נוף שאתם אוהבים או פורטרט משפחתי?
    כל האפשרויות פתוחות – ניתן לעצב את החיפוי בכל דרך שתרצו.

 

  • התקנה מהירה: היות ומדובר ביחידה אחת ולא בהרכבה מתמשכת של אריח אחרי אריח עם התאמות ביניהם, התקנתו של חיפוי זכוכית למטבח הינה קצרה ומהירה, ללא לכלוך.
דוגמא של חיפוי זכוכית יוקרתי למטבח
דוגמא של חיפוי זכוכית יוקרתי למטבח

מה חשוב לדעת לפני התקנת חיפוי זכוכית למטבח

החלטתם ללכת על חיפוי מטבח בזכוכית?

חישבו על עיצוב הזכוכית – האם תרצו אותה בגוון אחד ובאיזה גוון?

איזה מראה יתאים וישלים את עיצוב המטבח הקיים?

אם החלטתם להיות נועזים וללכת על דוגמא או הדפס, כדאי להקדיש מחשבה לבחירה – איזו תמונה תרצו שתלווה את עיצוב המטבח מעתה והלאה?

אפשר להתרשם מדגמים והדפסים קיימים שיציע לכם מבצע העבודה, אך ניתן גם ללכת על טאץ' אישי ולהדפיס תמונה שצילמתם או דוגמא שעיצבתם.

בכוכב המקלחונים למשל, תוכלו לשבת עם גרפיקאי מקצועי ולהתייעץ לגבי עיצוב בהתאמה אישית של החיפוי לטעם שלכם ולסגנון המטבח שלכם.

העבודה המקדימה כוללת גם לקיחת מידות בביתכם עבור חיפוי למטבח בזכוכית, ובה חשוב לכלול גם את כל הפתחים הנדרשים עבור שקעי חשמל ודומיהם.

 

רוצים לדעת עוד על חיפויי זכוכית למטבח?

שוקלים להתקין במטבח שלכם חיפוי קיר בזכוכית?

פנו אל כוכב המקלחונים, המתמחים בייצור ובהתקנת חיפוי זכוכית למטבח ולמשרד,

ונשמח לעמוד לשירותכם: 03-5544872

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *