חנות מקלחונים בנתניה

את תצוגת המקלחונים הגדולה בישראל לא תמצאו בכל חנות מקלחונים בנתניה!

מוזמנים להגיע אלינו לראשון לציון לאולם התצוגה הגדלו בארץ או להרים טלפון ונשלח אליכם מתקין!

כשאתם חולמים ומתכננים את חדר הרחצה שלכם, לוח ההשראה האולטימטיבי מחכה לכם במרחק נסיעה קצר.

כי כזה מקום לא תמצאו באף חנות מקלחונים בנתניה, אלא רק בכוכב המקלחונים – המרכז לעיצוב המקלחת וחדר הרחצה, שנמצא לא רחוק, בראשון לציון.

נכון, נתניה מציעה שפע של חנויות לעיצוב הבית, אבל יש יתרונות מנצחים לחנות מקלחונים מתמחה, ענקית וייחודית במינה כמו כוכב המקלחונים.

כאן ימצאו את מבוקשם לא רק מי שמחפש מוצר מדף מוכן, אלא גם כל מי שמסרב להתפשר על הטאץ' האישי וההתאמה הבלעדית לרצונותיו, ומעוניין בתכנון, עיצוב וייצור בתפירה אישית רק עבורו.

ואילו מי ששם דגש על עמידות, איכות ובטיחות מעל לכל ימצא פה את אלו ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות, כפי שרק עסק מומחה ומובחר בעל ניסיון ומוניטין יכול להעניק.

הכל במשלוח עד אליכם לנתניה, כולל הרכבה. ראשית מגיעים למדידות – או שאתם מעניקים מידות מדוייקות בטלפון. המתקינים שלנו עובדים בכל מרכז הארץ!

והכי חשוב: כאן מחכה לכם תערוכה הגדולה מסוגה בארץ:

כי אין טוב ממראה עיניים ושום קטלוג מודפס או ברשת לא באמת משתווה להתרשמות אישית מתערוכת ענק באולם רחב ידיים, שמציג את כלל האפשרויות, האופציות, הרעיונות, הדגמים, הסוגים והעיצובים העומדים לבחירתכם בתחום המקלחונים:

• מבחר מסחרר של דגמים, עיצובים וסגנונות של מיטב יצרני המקלחונים, כולל מקלחוני חמת
• אפשרות לתכנון ולעיצוב מקלחון לפי הזמנה בתפירה אישית שייוצר במיוחד בשבילכם
• כל סוגי מקלחוני הזכוכית: פינתי, חזית, קטום, מתקפל, זוגי, הזזה, פתיחת כנף ועוד – כולל אמבטיונים (סגירת זכוכית לאמבטיה)
• מגוון ענק של אביזרים משלימים ופרזול לאמבטיה, לרבות ברזים מובחרים למטבח ולאמבטיה, מוטות פינוק, ידיות, ראשי גשם, ספסל למקלחת, מחמם מגבות, סבוניות ועוד
• ארונות אמבטיה ופתרונות אחסון בשלל עיצובים, כולל סטים לאמבטיה של ארון-ברז-כיור-מראה
• שירותי זגגות למקלחונים, לאמבטיונים ולחיפוי זכוכית למשרד ולמטבח – מזכוכית בטיחותית מחוסמת, במגוון שקיפויות, צבעים ועיצובים
• אחריות ארוכת טווח על המוצרים והמקלחונים (כולם נושאי תו תקן ישראלי)

חדר הרחצה מקבל היום בתודעה את המקום המגיע לו: המרחב המרגיע שלכם להתרעננות ולרגיעה, המקום בו שוטפים את לחצי היום ונטענים באנרגיה חדשה.

בין אם מדובר בחדר רחצה קטן או גדול, זהו הספא האישי שלכם. תערוכת ענק כפי שיש במתחם כוכב מאפשרת לכם לעצב אותו בדיוק כפי שחפצה נפשכם עד לפרט האחרון

כדי להגשים את מטרתו ולהעניק לכם את המרחב השקט והמפנק המושלם – לכל תקציב, לכל סגנון, לכל גודל חלל, בלי שום פשרות על איכות ובטיחות, ועם הבטחה לעמידות ארוכת טווח.

• ייעוץ מקצועי ולבבי, מענה לכל שאלה ושירות מצטיין
• משלוח עד הבית ושירותי הרכבה משלימים
• שירותי תיקון מקלחונים מקצועיים, לרבות זגגות