חנות מקלחונים בראש העין

למבקשים חנות מקלחונים בראש העין, חצי שעה והגעתם לגן עדן לעיצוב חדר הרחצה!

היכן? בעיר ראשל"צ – באולם התצוגה הגדול בארץ!

מפתה לחפש חנות מקלחונים בראש העין, ממש ליד הבית – אבל מפתה יותר החלום על עיצוב חדר המקלחת המושלם עבורכם:

מינימום פשרות, מקסימום איכות ואפשרויות, שפע של סגנונות עיצוב ודגמים ואביזרים מפנקים לבחור מהם ויד מכוונת ומייעצת לעזרה.

כל אלו נמצאים במרחק חצי שעה נסיעה בלבד מכם, במקום המובטח לתכנון ולעיצוב חדר הרחצה שגם מתהדר בלא פחות מתצוגת המקלחונים הגדולה ביותר הקיימת בישראל!

כאן לא מסתפקים בקטלוגים ובתמונות.

אתם יכולים לסייר בין הדגמים, לגעת, לבדוק, לשאול, להתרשם מגווני זגוגיות למקלחון הזכוכית ומדרגות השקיפות, לבחון במו עיניכם זכוכיות עם דוגמא מיוחדת, ואז לבחור מתוך ידע ומגוון אופציות בדיוק את מה שרציתם, בלי חתולים בשק והפתעות.

כוכב המקלחונים בראשון לציון היא המקום המושלם, גן עדן למעצבי חדרי אמבטיה ולכל מי שמחפש לוח השראה ממשי, מרשים ורחב ידיים לתכנון המקלחת שייתן לו את כל הרעיונות כדי להוציא את המיטב מהחדר המרענן והמפנק בבית.

הקלפים המנצחים של כוכב המקלחונים:

תצוגת המקלחונים הגדולה מסוגה בארץ 

כל הסוגים, דגמים, גוונים ורמות שקיפות, סגנונות עיצוב, אביזרים משלימים, פרזול לאמבטיה ועוד מול עיניכם להתרשמות בלתי אמצעית מכלל האפשרויות המוצעות בשוק כרגע.

איכות בלתי מתפשרת 

כל המקלחונים עומדים בתקן הישראלי ובנויים מזגוגית מחוסמת בטיחותית בעובי 6-8 מ"מ. החנות מציעה ממוצריהם של מיטב היצרנים, עם תעודת אחריות ושירותי התקנה ומשלוח.

אפשרות לתכנון ולעיצוב מקלחון בהזמנה אישית

אתם לא טיפוס שקונה מהמדף אלא מעוניינים במקלחת מרהיבה שיוצרה אך ורק בשבילכם לפי כל גחמה, רעיון ובקשה שלכם? זה לגמרי אפשרי בכוכב המקלחונים. עם ניסיון של כעשרים שנה בתחום, הצוות שלנו ערוך לתפור עבורכם איתכם את המקלחון המושלם עד לפרט האחרון, כולל סיעור מוחות, תכנון, מדידות בביתכם, ייצור והתקנה.

קטלוג ענק שמתעדכן תדיר עם כל החידושים בתחום

מקלחון CNC למראה זכוכית מינימליסטי במיוחד או מקלחון בפרופיל שחור מצודד ודרמטי? הקטלוג שלנו לא קופא על שמריו אלא ממשיך לחפש עבורכם את חוד החנית של העיצובים והחידושים בתחום עיצוב חדר הרחצה מדי שנה.

מגוון עצום כולל אביזרי אמבטיה משלימים, פרזול ועוד

כוכב המקלחונים הינה One Stop Shop לתכנון המקלחת.

השפע, האיכות, הבטיחות והאמינות ממשיכים מהמקלחונים אל כל האבזור והריהוט המשלימים:

ארונות אמבטיה לאחסון נוח, ברזים לאמבטיה ולמטבח של מיטב החברות בשוק, סטים לאמבטיה של כיור-מראה-ברז-ארון, מוטות פינוק בעיצובים יפהפיים, ראשי גשם, ספסל למקלחת, מחמם מגבות, ידיות בשלל סגנונות ועוד ועוד.

צוות מנוסה ואמין ששמח לעזור

החלק הקשה במפגש עם המבחר הבלתי נגמר בכוכב המקלחונים הוא לבחור מתוכו.

לכן שמנו דגש על השירות ללקוח, מידי אנשי מקצוע מיומנים ולבביים, שיעזרו לכם להגדיר צרכים, לחשוב ביחד על פתרונות לכל צורך, שייעצו ויסייעו להתאים את המוצר המושלם עבורכם, לא יותר ולא פחות אלא בדיוק מה שאתם צריכים.

כוכב המקלחונים – המקום שלכם לתכנון חדר האמבטיה, במרחק נסיעה קצרה מראש העין.