מקלחונים 2024 המלצות, טרנדים ומגמות

כוכב המקלחונים – מקלחונים 2024 טרנדים, מגמות והמלצות

  • מהם הטרנדים החמים ביותר בתחום המקלחונים ועיצוב חדרי הרחצה לשנת 2024?
  • מהן המגמות הבולטות והמובילות בעולם המקלחונים לבית?
  • איך לבחור נכן מקלחון לחדר הרחצה בבית או בדירה?

המומחים של כוכב המקלחונים הכינו עבורכם כתבה בנושא והם מציעים טיפים חשובים שיסייעו לכם לרכוש את המקלחון האיכותי והמושלם ביותר לביתכם.

המקלחון מחליף את האמבטיה בחדר הרחצה

מקלחון הוא מתקן ייעודי המשמש לרחצה ולשמירה על היגיינת הגוף, וזאת באמצעות זרם מים המגיע מצינור שבראשו ראש מקלחת מחורר, ובנוסף יש מזלף המחובר לצינור גמיש במקלחת.

בעבר הלא רחוק הקבלנים בנו חדרי מקלחת עם אמבטיות בגודל סטנדרטי, אך בבנייה המודרנית של היום רבים מעדיפים מקלחון בחדר הרחצה במקום האמבטיה. 

חשוב לציין כי למקלחון יש יתרונות רבים בהשוואה לאמבטיה הקלאסית, מאחר שהמקלחון חוסך מקום בחדר המקלחת, קל לנקות אותו, הוא מצויד בדלתות המונעות מטיפות המים לזלוג החוצה ולהרטיב את הרצפה, והוא בטיחותי ונוח יותר למשתמשים.

יש מגוון רחב של סוגים ודגמים של מקלחונים לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת, והמומחים ממליצים להגיע לאולם התצוגה כדי להתרשם מקרוב ממגוון האפשרויות ועל מנת לקבל ייעוץ מקצועי כדי לבחור את המקלחון המתאים והאיכותי ביותר לחדר המקלחת בביתכם.

טרנדים מרכזיים בעולם המקלחונים לשנת 2024

לאחר שהבנתם מהו מקלחון ומה היתרונות שלו, חשוב לציין כי ישנם טרנדים חדשים ומלהיבים בעולם המקלחונים לשנת 2024.

אם בשנים הקודמות הישראלים בחרו מקלחון בגודל סטנדרטי עם דלתות זכוכית (דלת אחת או יותר), כיום המגמה היא לבחור מקלחון מותאם אישית, כלומר רוכשים את המתקן בהתאם לשטח הקיים בחדר המקלחת בבית ובהתאמה מלאה לדרישות העיצוב ולדרישות נוספות שלכם.

אחד מהטרנדים המרכזיים בעולם המקלחונים נכון לשנת 2024 הוא הדגש של עיצוב אסתטי יותר של הדגמים השונים, כאשר המעצבים החלו להציע דגמים מתקדמים יותר שבהם ניתן דגש רב על עיצוב, פרקטיות ופונקציונליות.

הדגמים החדשים, על כל סוגיהם, מציעים אסתטיקה מרהיבה וייחודית המבטיחה חדר אמבטיה במראה יוקרתי יותר, בין אם רוכשים מקלחון פינתי ובין אם מחליטים להזמין מקלחון חזיתי או דגם אחר.

בשנים הקודמות המגמה הייתה לרכוש ולהתקין מקלחון בעיצוב סטנדרטי יחסית, אך בשנת 2024 ישנם דגמים חדשים ובעלי עיצוב יוקרתי ואלגנטי הנמכרים במחירים שווים לכל כיס, לכן יש הזדמנות טובה לשדרג את חדר המקלחת בבית או בדירה וליהנות מחדר רחצה יוקרתי כמו במלונות הספא המפוארים בארץ ובחו"ל.

עיצוב מותאם אישית ושירות Taylor Made

בשנת 2024 החל טרנד חדש בתחום המקלחונים לבית, ומעבר לדגמים הרגילים והסטנדרטיים שאתם יכולים להזמין באתרי המכירות ובאולמות התצוגה, כיום יש לכם אפשרות להזמין מחברה מובילה כמו כוכב המקלחונים דגם בעיצוב ובגודל מותאם אישית.

כלומר, במקום שתסתפקו בדגמים הרגילים אתם יכולים להזמין מקלחון המתוכנן ומעוצב בהתאמה אישית מלאה לתוכנית האדריכל או מעצבת הפנים וכמובן המקלחון יותאם לדרישות הספציפיות שלכם.

לכן, במציאות של היום כדאי לחפש יצרן מקלחונים שמציע שירות Taylor Made, כלומר מקלחון מותאם אישית.

המגמה כיום בקרב אדריכלים מובילים ומעצבי ומעצבות הפנים היא לתכנן מקלחון המותאם באופן מושלם לשטח ולעיצוב חדר הרוצה בבית או בדירה, ובמקום פתרונות המדף ניתן לעצב את חדר המקלחת עם מקלחון יוקרתי בעיצוב מרהיב וייחודי, בהתאמה מדויקת לשטח הפנוי בחדר הרחצה, הרגלי השימוש וגיל המשתמשים, דפוסי המקלחות של בני המשפחה, רמת הבטיחות הנדרשת וניתן לשלב גם פתרונות להנגשת המקלחון לאוכלוסיות שונות כמו קשישים ואנשים עם מוגבלות.

הטרנד החם בעולם המקלחונים הוא לרכוש מוצר במראה ובגימור יוקרתי, בדיוק כמו המקלחונים במלונות הספא המפוארים.

לכן כדאי להתמקד בדגמים המציעים עיצוב אלגנטי עם קווים ישרים ופרזול איכותי במראה יוקרתי, עם ראש מקלחת גדול המדמה מפל מים.

אחד מהטרנדים השנה הוא לשלב פתרונות דיגיטליים במקלחונים כדי לשלוט בנוחות ובקלות בטמפרטורת המים, בלחץ המים ואפילו בתאורה ובהשמעת מוזיקת תוך כדי המקלחת.

בנוסף, יש דגמים חכמים ומתקדמים של מקלחונים שהפכן לטרנדיים ב-2024, למשל מקלחון אדים או מקלחון ארומתרפיה.

טיפים והמלצות מהמומחים של כוכב המקלחונים

מקלחונים מגיעים במגוון רחב של גדלים, עיצובים וחומרים, לכן הבחירה עשויה להיות מאתגרת ומומלץ לפנות למומחים לצורך ייעוץ מקצועי.

עליכם לזכור כי לא בכל יום מחליפים את המקלחון בחדר הרחצה, ולרוב מתקינים את המקלחון במסגרת שיפוץ בחדר המקלחת או שיפוץ כללי בדירה.

כאשר בוחרים מקלחון חדש לחדר המקלחת בבית או בדירה יש לקחת מידות מדויקות כדי לבחור את הגודל המתאים, אך הטרנד כיום, בשנת 2024, הוא להזמין מקלחון מותאם אישית.

כאשר רוכשים מקלחון חדש יש להתייחס לעיצוב, לאיכות חומרי הגלם, לעמידות המקלחון בפני קורוזיה, לאיכות הזכוכית, לאופן הפתיחה והסגירה של הדלת או הדלתות, למיקום המקלחון בחדר המקלחת, לתקופת האחריות ולפרזול.

המומחים של כוכב המקלחונים מזמינים אתכם לבקר באולם התצוגה כדי להתרשם מקרוב מהדגמים הטרנדיים והאיכותיים ביותר ועל מנת לקבל ייעוץ ומענה מקצועי לכל שאלה ובקשה.