חנות מקלחונים ברמת גן

יש חנויות מקלחונים ברמת גן – אבל אין בה כוכב כמונו!

משכננו הוא בעיר ראשל"צ ואתם מוזמנים!

 רכישת והתקנת מקלחון ועיצוב חדר האמבטיה הם לא קנייה חולפת, אלא לטווח הארוך.

לכן כשאתם מחפשים את הדגם הנבחר אתם רוצים יותר אפשרויות לבחור מהן, אבל שכולן יעמדו ברף האיכות, הבטיחות, העמידות, הנוחות והאמינות שיבטיח לכם ביטחון וסיפוק מהבחירה שלכם גם 5 שנים ו-10 שנים אחרי.

חנות מקלחונים ברמת גן וסביבותיה לא תתקשו לאתר, אבל את מה שמחכה לכם בתום נסיעה קצרצרה לראשון לציון לא תמצאו באף מקום ברחבי ישראל:

כאן שוכן הכוכב האמיתי, כוכב המקלחונים – אולם תצוגה עצום מימדים שכולו מוקדש למקלחונים ולעיצוב חדר האמבטיה, שמתהדר בתואר תערוכת המקלחונים הגדולה ביותר בארץ.

הכל מהכל תחת קורת גג אחת:

כל סוגי דגמי המקלחונים בשלל אפשרויות עיצוב ואבזור כולל עיצוב מאלף עד תו בהתאמה אישית, סגירת אמבטיה בזכוכית (אמבטיונים), פרזול לאמבטיה באיכות מצטיינת, אבזור מפנק לחדר הרחצה (ראש גשם למקלחת, ספסל לאמבטיה, מוטות פינוק ועוד), מגוון ברזים איכותיים לאמבטיה ולמטבח, ארונות אמבטיה, כיורים ואביזרי אינסטלציה, סטים מוכנים לחדר הרחצה (כיור+מראה+ברז+ארון ועוד), חיפוי זכוכית לקירות ולמטבח ועוד.

עם כזה מבחר אי אפשר שלא למצוא בדיוק את מה שחיפשתם – ואם החלום אינו קיים בדגם מהמדף אנחנו כאן כדי לבנות ולייצר אותו במיוחד בשבילכם.

והסטנדרט? בלי שום פשרות.

כל מקלחון עומד בתנאי הבטיחות והאיכות שקבע התקן הישראלי, וגם מלווה בתעודת אחריות ארוכת טווח להבטחת ראש שקט לקונה.

על אף שלפניכם עומדות אינספור אופציות לעיצוב הזגוגיות – סוגי שקיפויות, גוונים, דוגמאות, פסים ועוד – הרי שלכולן משותף הדבר החשוב ביותר:

כולן זגוגיות מחוסמות בטיחותיות בעובי המומלץ של 6-8 מ"מ.

היצרנים?

מהטובים בתחום. ולצד המקלחונים מטובי החברות המשווקים על ידינו תוכלו גם ליהנות מהניסיון רב השנים שלנו בתחום, אותו אנו רותמים לעיצוב ולייצור מקלחון לפי מידה בהזמנה אישית לכל המעוניין.

שירות שמאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שרציתם במקום דגם מוכן, בתפירה אישית ומדויקת לכל חלום ולכל מידה בלתי שגרתית.

איכות גם בשירות:

כשטווח האפשרויות כל כך רחב ומגוון, הבחירה אינה קלה.

הצוות של כוכב המקלחונים ערוך ומזומן להקל עליכם בתהליך ובהתלבטויות בעזרת ייעוץ מקצועי ולבבי, הכוונה ועצה טובה, מתוך ניסיון של כ-20 שנה בתחום.

השירות המוקפד שלנו ממשיך מעבר להליך הרכישה, לשיווק ולעיצוב וייצור מקלחון בהזמנה אישית – הוא כולל גם שירותי הובלה והתקנה, ואם תצטרכו גם שירותי תיקון מקלחונים עד הבית על ידי איש מקצוע מיומן ומהימן.

ניתן גם להתייעץ ולהזמין בטלפון מהקטלוג, ולקבל שירות הובלה והתקנה עד אליכם ברמת גן ובכל אזור המרכז.

כוכב המקלחונים היא הכוכב שלכם בעיצוב חדר הרחצה.

אל תסתפקו במבחר מוגבל או בפשרה על איכות בחנות מקלחונים ברמת גן ליד הבית – ליצירת חדר אמבטיה יפה, מפנק, מזמין ובטיחותי בחרו במבחר, באיכות, בבטיחות ובשירות המצטיינים המחכים לכם עמנו, בכוכב המקלחונים.