מקלחון לדירה להשכרה – איזה סוג כדאי להתקין

משכירים דירה? מה הכי כדאי להתקין לדיירים שלכם?

השקעה שדווקא מטייבת ומשמרת את הדירה
השקעה שדווקא מטייבת ומשמרת את הדירה

 הביקוש לדירות להשכרה מאוד גדול אבל גם ההיצע, כך שהשוכרים בודקים פרמטרים שונים אצל מי שרוצה לקבל תשואה יפה על הדירה שקנה להשקעה.

כדי לעשות את זה ולהרוויח כמה שיותר, חשוב לעשות צעד נכון שמשביח את הנכס ולהשקיע בעיצוב ובאבזור הדירה כדי שתיראה כמה שיותר אטרקטיבית ואסתטית.

נכון שבתל אביב, למשל, ניתן להשכיר דירות מתפוררות ועבשות במחירים מופקעים וייקחו אותן בלי בעיה.

שכירות בדירות מחוץ ל-"מדינת תל אביב"

אבל לאדם הסביר מחוץ לתל אביב וגם באזורים נרחבים בעיר הגדולה עצמה יש דיירים שלא מוכנים להתפשר על סטנדרטים מסוימים וגם יהיו מוכנים לשלם על כך בהתאם.

זכרו שכל השקעה שלכם בדירה מוכיחה לא רק את השווי האמיתי שלה אלא גם את האכפתיות שלכם כבעלי בית ולכן תקבלו גם דיירים אכפתיים שמחפשים איכות ולא רק דירה טובה.

השקעה חשובה בחדר הרחצה

רבים טוענים כי שני המקומות הכי חשובים שמוכיחים את ההשקעה בדירה הם המטבח וחדר הרחצה (האמבטיה) עם השירותים!

שם מתבטא היחס של בעל הדירה לדיירים שלו וגם לנכס, וככל שהם יותר משוקעים לפחות בפריטים הבסיסיים כמו מכשור חשמלי, אמבטיה או מקלחון,

כך הם גם מוכיחים שיש לנכס ערך בעיני המשכיר עצמו והוא מוכן להשקיע בעיצוב ובאבזור וגם בתיקונים.

נכון שזה מחייב את הדיירים להיות אכפתיים ולשמור על הדירה בעצמם, כך שזה הדדי, אבל אין אחד שלא ירצה לשמור על מקלחת בדירה להשכרה שהיא מעוצבת בצורה יוקרתית ואסתטית.

החשיבות של מקלחון כזה היא גדולה משום שיש לו כמה תפקידים בכל דירה, לא רק להשכרה.

למה כדאי להתקין דווקא מקלחון בדירה ולא אמבט למשל?

האם כדאי להשקיע בדירה שכורה של שלכם בתל אביב למשל? לדעתנו ממש כן
האם כדאי להשקיע בדירה שכורה של שלכם בתל אביב למשל? לדעתנו ממש כן

מקלחון הוא הדרך הטובה ביותר לחלק חדר רחצה בצורה חכמה כדי שיהיה מספיק מקום לכל דבר בחדר, אלא אם כן הוא קטן מלכתחילה ויש בו גם אמבטיה.

זה בדיוק מה שמושך שוכרים שרוצים חדר רחצה חכם ונוח. רוב הסיכויים הם שאלא אם כן מדובר בדירה ענקית אין כפל של אמבטיה ומקלחת.

כך שמקלחון יוצר מעין חדרון בתוך החדר והחציצה מאפשרת להשתמש בחדר הרחצה בצורה נוחה מבלי לחשוש מזליגה ונזילה של מים מהמקלחת ומבלי לחשוש מההחלקה.

זה חשוב מאוד לכל מי שרוצה לשמור על בטיחות וניקיון בחדר הרחצה ולכן זה עוזר מאוד לדעת שיש מקלחון לדירה להשכרה ששומר על נוחות ובטיחות השימוש.

סוגי מקלחונים

ככל שמקלחון עשוי מחומרים יורת איכותיים כמו זכוכית מחוסמת ולא פיברגלס בלבד, כך הוא גם עמיד ובטיחותי יותר וגם נראה טוב ואסתטי.

מקלחון כזה יכול להיות בדגמים שונים לפי הנישה שסוגרים לכך, וזה יכול להיות נישה מיוחדת בחדר שנסגרת בקיר אחד בלבד, או קובייה של מקלחון שמתאימה להצבה בתוך חדר רחצה.

החיבורים צריכים להיות מעודנים אבל חזקים ונוחים והכי חשוב להקפיד על סוג האיטום של המקלחון מלמטה, עם מגבים שמונעים זליגת מים מהמקלחון החוצה.

זה תלוי גם במבנה המקלחת, כמובן, אבל אין ספק שיש היום מגוון גדול של דגמים שמתאימים לכל מפרט של חדר רחצה.