מחפשים חנות מקלחונם באזור? אין לזה משמעות!

למה אין שום משמעות לקרבה של חנות המקלחונים לביתכם – כוכב המקלחונים

  • את כל תהליך הרכישה ניתן לסיים בשיחת טלפון – לא ארוכה במיוחד.
  • אצלנו תוכלו לבקור את כל הדגמים באולם התצוגה הגדול בארץ – אך גם אם לא תגיעו ההצלחה מוטבחת!
  • איך?
  • במהלך שיחה הטלפון אנחו מספקים לכם את כל המדידע הדרוש לכם.
  • מצד שני אתם מספקים מידע על רוצנכם: גודל, צבע, עובי זכוכית וכו'.
  • כל מה שניתן לתאם זו מדידה ולאחר מכן התקנה ממש.
  • תמונה של המקלחון עצמו תוכלו לראות באתר או שנשלח אליכם בוואטס אפ את הדגם מאולם התצוגה או כפי שהוא נראה בהתקנות קודמות בבית של לקוח קיים.
  • המחיר גם הוא יקבע בשיחה וכמובן שתוכלו לשלם בעסקה טלפונית.
  • אחריות יש, מדידות טרם התקנה יש, סחורה סופר איכותית יש, כ-20 שנות מוניטין בתחום יש…וכל מה שנשאר לכם הוא לסמוך עלינו.

מקלחון הפך למוצר חובה בחדרי הרחצה בדירות ובבתים, הוא מתאים מאוד לבתים שיש בהם חדרי מקלחת קטנים יחסית, וגם לחדרי רחצה גדולים ומרווחים.

המקלחון הוא פתרון מושלם ונוח לשמירה על היגיינה ולמקלחות, הוא חוסך מקום, מפחית את השימוש במים, קל לנקות אותו והוא מעניק מראה יוקרתי ומרשים לחדר הרחצה.

ישראלים רבים רוכשים מקלחונים, לעתים במקום האמבטיה הקלאסית והמסורתית.

את המקלחון ניתן להתקין במהלך עבודות הבנייה או במסגרת שיפוצים בבית או בחדר הרחצה.

כדי לבחור דגם איכותי, בטיחותי ויוקרתי של מקלחון אינכם חייבים להגיע לאולם התצוגה או לחנות מקלחונים קרובה. כיום, בעידן האינטרנט והסחר האלקטרוני, גם אתם יכולים להזמין באתר של חברת כוכב המקלחונים דגם של מקלחון מפואר, בהתאמה אישית מלאה או במידות סטנדרטיות, שעומד בכל התנאים והתקנים המחייבים.

מקלחון חדש רוכשים רק מפרימה מוכרת ואמינה

בשנת 2006 פורסם על ידי מכון התקנים תקן ישראלי חדש ומחייב בנושא מקלחונים, וכיום הדגמים שנמכרים בשוק הם בטיחותיים ועמידים יותר.

התקן מחייב את היצרנים להתקין זכוכית מחוסמת בעובי של לפחות 6 מ"מ.

בגלל התחרות הגבוהה בענף המקלחונים, רבים מהישראלים מתקשים לקבל החלטה נכונה ממי לרכוש את המקלחון החדש, ולא פעם הם מסתובבים שעות ארוכות בין החנויות השונות, בדרך כלל בחנויות הקרובות לכתובת המגורים או למקום העבודה.

במקום לבזבז זמן רב ומיותר בחיפוש אחר חנות קרובה ואחר הדגם המתאים ביותר של המקלחון, כדאי גם לכם לבקר באתר של חברת כוכב המקלחונים.

באתר שלנו תמצאו את כל הדגמים שאנחנו מייצרים, משווקים ומתקינים, וחשוב לזכור כי השירות שלנו ניתן ללקוחות בפריסה ארצית רחבה, כלומר לא משנה היכן אתם גרים, אנחנו נשמח להגיע עד אליכם ולהתקין בחדר הרחצה שלכם את המקלחון היוקרתי והאיכותי שהזמנתם דרכנו.

לא חייבים להגיע לחנות כדי לבחור מקלחון חדש

נכון, אנחנו ממליצים ללקוחות באזור המרכז להגיע לאולם התצוגה הגדול והמודרני שלנו, מאחר שבמקום תוכלו לקבל הסברים מפורטים וייעוץ מקצועי לבחירת הדגם המתאים ביותר.

כדי להקל עליכם השקענו משאבים רבים באתר ובכמה קליקים אתם יכולים לרכוש מקלחון בגודל סטנדרטי כמו 80X80 ס"מ, ויש באפשרותכם להזמין מקלחון בהתאמה אישית מלאה, לאחר מדידות.

באתר המכירות שלנו תמצאו מגוון רחב של דגמי מקלחונים, אמבטיונים ואביזרים, לכן תחת קורת גג אחת אתם יכולים לבחור את הדגם שמתאים לכם, עם או ללא אגנית, ובתהליך ההזמנה האינטרנטי אתם יכולים לפנות למומחים שלנו כדי להתייעץ, לקבל הסברים ולברר פרטים נוספים.

לסיכום, כיום אין צורך לחפש חנות מקלחונים קרובה ולהסתפק במבחר מצומצם יחסית.

האתר של כוכב המקלונים מציע לכם חוויית לקוח נפלאה ונוחה, ואנחנו כאן כדי לסייע לכם לקבל החלטה נכונה וליהנות ממקלחון יוקרתי, עמיד ובטיחותי, כולל התקנה בבית הלקוח, בכל הארץ.